środa, 19 października 2016

Bransoletek raj

Napisałam jeden post o kolczykach w większej ilości, dlatego teraz czas na bransoletki :)
Część z nich jest typowo letnia i robiona była w lecie, ale na początek pochwalę się bransoletką na konkurs Royal Stone. Konkurs już dawno się skończył, ale nie miała dobrych zdjęć do pokazania, a potem nie miałam czasu, a potem jeszcze coś...
Bransoletka Geometria tkana na krośnie z mega równych koralików toho treasure :)
Nie wiedziałam jak wyliczyć długość i się machnęłam- znaczy jest na mnie za długa.















Wzór tej bransoletki nie jest mój autorski, ale się zachwyciłam i autorka oryginału pozwoliła mi powielić go. 














Z potrzeby szydełkowania zrobiłam też bransoletkę srebrną,





czarną z srebrne kropki i








i białą w złote kropki.




Taki klasyczny komplet, raczej do noszenia osobno :)




Na tym koniec dziś, pozdrawiam Sztokrotka :)

8 komentarzy:

  1. Jestem wielką fanką szydełkowo- koralikowych bransoletek :) Piękne, szczególnie ta pastelowa we wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko wszystkie cudne <3 Ale to biały ukośnik z pastelowymi rombami skradł moje serce <3
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały ukośnik tak na prawdę nie jest biały. Są to toho navajo white, ale fotograf ze mnie nijaki, choć się staram :) dzięki ;)

      Usuń
    2. Nie fotograf nijaki tylko koraliki niewdzięczne modele ;-)A kolor navajo white bardzo lubię więc w ten oto sposób bransię uwielbiam jeszcze bardziej <3

      Usuń
  3. Prześwietne, każda jedna, bardzo podobają mi się ich kolorki:)

    OdpowiedzUsuń