wtorek, 14 czerwca 2016

Głębia Oceanu

Swojego konika morskiego zaczęłam szyć już dawno. Maił być na konkurs i na konkurs się załapał, tyle, że inny konkurs :) 
W Szufladzie jest wyzwanie gościnnej projektantki Głębia Oceanu i zgłaszam go właśnie na nie.
Konik jest błyszczący i ciężko zrobić mu zdjęcie, wyszywałam go koralikami toho hex i toho 15- było przy tym zabawy. Jestem bardzo zadowolona, że po tak długim czasie już jest skończony i mogę go Wam pokazać.



















Pozdrawiam Sztokrotka :)

15 komentarzy:

  1. Temat wyzwania oddaje w 100%, piękny! powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę piękne inspiracje, dziękuję za to wyzwanie :)

      Usuń
  3. Świetna praca a konik bardzo dostojny :) No i masa przy nim roboty ale efekt jest super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdecydowanie nie pokochałam się z nim, ale cieszę się, że jest :)

      Usuń
  4. Jaki śliczny!!! Jeju, ileż to pracy w niego włożyłaś, cieszę się, że bawisz się z nami w szufladowym wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy faktycznie był przy nim ogrom, ale jak już słyszę pochwały to nie gniewam się na niego, że tyle czasu musiałam mu poświęcić :)

      Usuń
  5. niesamowity konik, taki dostojny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam go z czym nosić, więc pływa w pudełku ze skarbami ;)

      Usuń
  6. Oj jaki piękny:) Pewnie dużo cierpliwości wymagało jego tworzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cierpliwości faktycznie wymagało dużo, dlatego często był odkładany na bok i prób dokończenia na obu rękach nie zliczę. Cieszę się, że już jest gotowy ;)

      Usuń
  7. Ale robotę odwaliłaś, super efekt.

    OdpowiedzUsuń