czwartek, 20 sierpnia 2015

Oranżeria nad morzem

Co prawda nad morzem nie byłam w tym roku, ale inspiracja do kalendarza Royal Stone przeniosła mnie tam


Od kilku miesięcy śledziłam prace innych osób, które tworzyły biżuterię z okazji konkursu. Chciałam dołożyć swoje dwa grosze, ale zawsze nie starczyło czasu. Do pracy nad tym zdjęciem nie musiałam sama siebie namawiać. Projekt zmieniał się kilka razy. Jego ostateczną formę ukazuje zdjęcie pod spodem :)


Pod tym linkiem można oddać swój głos na moją pracę. Wystarczy kliknąć like :) 

Kilka zdjęć detali









I jeszcze zdjęcie na podręcznej modelce (czytaj selfie) :)



Dziękuję za obecność i pozdrawiam Sztokrotka :)

4 komentarze:

  1. Świetny naszyjnik - ma ciekawą kompozycję i ładnie układa się na dekolcie :-) Oj, znam ten problem z wyrabianiem się w czasie na fajne konkursy i wyzwania, mnóstwo ich nie zmieściło się w moim grafiku... ;-) Witam Cię w gronie moich obserwatorów i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, staram się, żeby moje prace podobały się nie tylko mi. Pani takie są, dlatego będę często gościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kolia!!! Powodzenia i dużo radości z prowadzenia bloga, witaj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radość już jest, a z każdą kolejną osobą tu zaglądającą jest coraz więcej :) Dziękuję

      Usuń