poniedziałek, 18 czerwca 2018

muzyka

Zapowiadałam ostatnio, że będzie mnie tu więcej. Mimo to wszyscy mogą pomyśleć, że blog umarł. Jeśli śmierć bloga ma być spowodowana Hanią to jestem za. Na szczęście moje ręce żyć nie potrafią bez zajęcia, a Hania daje od czasu do czasu coś zrobić. Pokarzę dziś muzykę mojego serca- znaczy się koraliki :)




Bransoletkę i kolczyki zrobiłam jeszcze w zeszłym roku. Zdjęcia nie za bardzo wyszły dlatego gama muzyczna jest tylko na ręce. Myślę, że jak trafię chwilę to zrobię lepsze zdjęcia :)




Kolczyki sówki zrobiłam pod wpływem wyzwania na grupie koralikowej. Tematem były zwierzęta. Wzór na sówki pochodzi stąd







Na dzień dzisiejszy w koralikach pracuję niewiele. Bliżej mi do DIY i razem z mężem pracujemy nad karniszami do mieszkania. Gdy będą gotowe planuję pokazać je tutaj. Do zobaczenia !

3 komentarze:

  1. Co za słodkie sówki:) super pomyslpomysł na bransoletkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ta bransoletka dojrzewała rok, a pomysł wykluł się jeszcze wcześniej!

      Usuń
  2. Sówki przesłodkie, bransoletka świetna :)

    OdpowiedzUsuń