wtorek, 31 stycznia 2017

Muzyka w tle

Mam Wam sporo do napisania i muszę decydować co napiszę i pokażę pierwsze. Stąd dzisiejsza para kolczyków. Zainspirowana wyzwaniem Szuflady- Muzyka stworzyłam kolczyki w kształcie kluczy wiolinowych. Mało oryginalne, ale musicie wiedzieć, że ażurowy brick stitch nie jest najłatwiejszym ściegiem. W zasadzie to na pierwszy rzut chciałam zrobić bransoletkę, której wzór wymyśliłam rok temu, ale zabrakło koralików. Zabrakło ich w takiej ilości, że nawet połowa bransoletki nie jest dokończona. Trudno, zostawię ją na później (oby nie kolejny rok ;)).





Kolczyki mnie urzekły i wciąż siedzą w uszach.




Jeszcze zdjęcie na ludziu, szczęśliwym ludziu :)




Kolczyki zgłaszam na wyzwanie Szuflady Muzyka



Pozdrawiam ciepło Sztokrotka :)


4 komentarze:

  1. Wow prześliczne! Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten ażurowy wzór dal mi troszkę w kość ;)

      Usuń
  2. Cudowne :) I podejrzewam, ze wcale niełatwe w wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolczyki zrobiły furorę wśród znajomych :)

      Usuń