poniedziałek, 18 września 2017

Luna

Mąż powiedział do mnie niedawno, że znów złapałam fazę na papierową wiklinę, a koraliki poszły odpocząć. Pomyślałam sobie "nie wywołuj wilka z lasu". Okazało się, że mąż razem z Szufladą wywołali. Niekoniecznie wywołanym jest wilk, natomiast wiadomo nie od dziś, że wilki wyją do księżyca :) Wrześniowym wyzwaniem jest nieboskłon.
W sumie niebo za dnia jest piękne, ale nocą jest magiczne. Zainspirowana pracami dziewczyn z Szuflady wykonałam swój księżyc. Zastanawiałam się nad tym, jak go wykończyć (myślałam o bransoletce (które uwielbiam), naszyjniku, a nawet opasce do włosów). Stanęło na broszce. Nie jest to malutka broszka, a raczej brosza. Jej wymiary to ok. 9 cm x 6 cm. 




Uszyłam ją w całości "crazy stitchem" i odsyłam do genialnej Asi :) Zawsze wydawałam się sobie ułożona i nie miałam ochoty na ten zwariowany ścieg. Do wszystkiego człowiek chyba dorasta :)






Różne ułożenia księżyca.




I jeszcze dowód na to, że księżyc może być broszką :)




Zbliżenie na koraliki.






Efekt końcowy i wzór początkowy razem.




Zdjęcie na ludziu. Makijaż miałam na sobie wczoraj, a raz w tygodniu to już dużo. Zależało mi na pochwaleniu się tą broszką, stąd nie czekam już na kolejny tydzień :)




Jeszcze tylko dwa zdjęcia, które zdążyłam zrobić w trakcie pracy. Jakości są kiepskiej, ale usprawiedliwiam się późniejszą porą.






Pracę zgłaszam na wyzwanie Szuflady- Nieboskłon.
Na koniec jeszcze usprawiedliwienie za nieobecność: pozdrawiamy Was we dwoje Sztokrotka i maluch w brzuchu :)

14 komentarzy:

  1. Cudowna brosza, doskonale wpisuje się w temat. A ścieg rzeczywiście "zwariowany" :) Witam w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło :)
    Dzięki za wspomnienie o mnie, to zawsze bardzo miłe wiedzieć, że kogoś inspiruję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca brosza :)!
    Koralikowy księżyc przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na żywo też robi wrażenie wśród znajomych

      Usuń
  5. Jest śliczny bardzo księżycowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mąż mówi, że z misiem uszatkiem i porą do spania się kojarzy :)

      Usuń
  6. Cudowna jest;)Bardzo klimatyczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo zadowolona jestem z efektu końcowego, bo miałam obawy :)

      Usuń